Podpora uživatelům
Při problémech se službou pište na e-mal: podpora@jedemetam.cz nebo využijte kontaktní formulář.
Jak mohu přidat objekt?
Objekt můžete přidat na stránce - přidání objektu, kde jsou všechny potřebné informace.
Na jak dlouho si mohu zaplatit umístění objektu?
Zaplatit lze na libovolně dlouhou dobu, minimální období je jeden rok.
Mohu objekt z databáze kdykoliv vyřadit?
Ano - pro vymazání objektu napište na e-mail: podpora@jedemetam.cz nebo využijte kontaktní formulář.
Co se stane s objektem, až vyprší zaplacený tarif?
U objektu se nebudou zobrazovat kontakty a objekt nebude možné upravovat, dokud nebude tarif prodloužen.
Kde mohu upravit svůj objekt
Je nutno se přihlásit svými údaji na adrese http://www.jedemetam.cz/prihlaseni/ (přihlašovací údaje získáte při registraci).
Zapomněl jsem své přihlašovací údaje, co mám udělat?
Napište na e-mail: podpora@jedemetam.cz nebo využijte kontaktní formulář pošleme vám nové.
Nehledáte náhodou: chaty a chalupy s bazénem, ubytování s domácím zvířetem, oplocené objekty, hriště poblíž chalupy, chalupy se saunou, lyžování poblíž objektu, chalupy bez přítomnosti majitele, ubytování s bezbariérovým přístupem, objekty s velkou kapacitou, chaloupku na Silvestra, chaty a chalupy vhodné pro děti